De ce se duce dracu Tarom-ul

Standard

In August am avut ocazia de a pleca o saptamana la Munchen. Interesant, frumos, totul roz, imbarcarea prin Otopeni a mers snur, neasteptat de rapid. Cursa Tarom, Bucuresti – Munchen, nici o problema.

Intoarcerea: intarziere 45 min la check-in si imbarcare, evident, fiind o cursa cu pasageri majoritatea romani, meteahna veche, coada, imbulzeala. Amuzant la inceput. Cu ocazia asta am observat ca moda actuala inseamna egări leopard/jaguar/antilopa/zebra(serios, zebra) + slapi. Locul 2 in popularitate, pantaloni de training, sweatpants cum le zice strainul, si abidasi. Deja mi se facuse dor de tinutele de bun gust observate pe strada la femeile de toate varstele. Deh, multe romance trebuie sa fie putin pitipoance sa iasa in evidenta, de inteles, mai ales cand intelectul sau caracterul nu te ajuta.

Problema mea cu Taromul.

La aterizare, am observat cu coltul ochiului debarcarea bagajelor de cala. Frumos, cam ca antrenamentele de rugby, bagajele se aruncau de la un om la altul, aflati la vreo 2 metri unul de altul. Serios, baietii astia ar aduce un plus de calitate echipei nationale.

Din pacate nu am fost la fel de amuzat la ridicarea bagajului de pe banda. Verdict, o roata smulsa, tijele de la manerul telescopic, deformate. Troler nou, de 1 luna. Colegul meu, tijele deformate, o parte din continutul bagajului, spart, troler-ul gaurit.

Reclamatie la ghiseul din aeroport. Inregistrata. Mi se da o adresa de mail unde sa trimit poze.
Pe mail mi se cer detaliile, poze, copie dupa biletul de avion, dupa buletin.

In 3 saptamani, raspuns ca voi primi o compensare financiara. Intreb „cum, cash, in cont bancar?”. 2 saptamani, liniste. Raspunsul ulterior, „cum doriti”.

Pana la urma am stabilit sa ridic banii de la agentia din Brasov, am fost asigurat ca totul e ok, merg la agentie in Septembrie. Lipseste un proces verbal de la dosarul de dauna. Nu-i nimic, revin. In Noiembrie, aceiasi discutie, acelasi act lipseste, dupa 10 telefoane  se rezolva. Dar nu au bani din incasari sa imi plateasca dauna. Doamna imi recomanda sa revin.

Ceva ce se poate rezolva in 3-4 zile deja dureaza de aproape 3 luni. Organizare de bugetari, lipsa de chef, fuga de responsabilitate. Nesimtire, pe scurt.

AlgQSXb[1]

Lasă un răspuns

