Amintiri cu cod de bare.

Standard

Ma palise zilele trecute un val de filosofie. Sunt curios cam cat valoreaza in bani amintirile cuiva. Demult era un site care calcula valoarea sufletului tau. Eu am alta intrebare: Cat valoreaza amintirile tale.

Daca ar veni cineva si ti-ar oferi maine o suma de bani pentru a-ti lua toate amintirile pana la ziua curenta, cat ar valora? Daca cineva ar vrea sa iti fure amintirile si sa scrie o carte pe baza vietii tale, sa expuna pe o taraba setimentele, trairile tale, emotiile si suferinta.  Cat ar valora sa uiti toate problemele de care te-ai lovit? Sa uiti toate momentele urate, jenante. Sa uiti primul sarut, prima iubire, prieteni si iubiti/iubite. Sa le lasi in urma cu rele, cu bune.

Daca ai avea un caiet, un jurnal, cateva foi ascunse intr-o tipla, cu amintirile din viata ta, pas cu pas sa relatezi sentimentele si aventurile tale. Cati bani ar face? Cu cat l-ai vinde ca sa faca cineva un film sau o piesa de teatru? Care e pretul tau?

Lasand la o parte orice fel de ipocrizie de fatada, fiecare om are un pret. Sau hai…Sa acordam prezumptia de inocenta…. Fiecare om are un pret la un moment in viata.Cat valoreaza amintirile tale. Cu cat ai vinde cartea vietii tale? Sau cat ai plati sa o recuperezi. Daca ai vedea-o pe o taraba, cat ai fi dispus sa platesti pe ea?

Nu sunt fan al jocurilor de „leapsa”, dar de data asta o dau mai departe:

Laura

Diana

Kiddo

Un enfant

Cieloblu

Psiheea

Si apropo: La multi ani 2009!

Later edit: Si pentru Liviu, ca si lui ii surade provocarea 😉

14 gânduri despre &8222;Amintiri cu cod de bare.&8221;

  1. Daca mi-as vinde amintirile, cu bune si rele, oricum ar fi ele, foarte dragi sau ascunse adanc, n-as putea sa mi le vand decat mie. Cine altcineva ar stii sa le vada adevarata valoare? Si in plus, as ramane fara toata experienta acumulata pana acum, as face din nou aceleasi greseli si as ajunge cu siguranta sa am aceleasi amintiri… De ce sa reinventez roata daca o pot lua ca atare si o pot folosi mai departe?

    Cat despre cartea vietii mele… m-as face ca n-o vad… oricum n-ar fi scrisa bine 😀 (nefiind scrisa de mine, evident :P)

    Spor cu leapsa! chiar mi-a placut 🙂

  2. La multi ani!! 🙂 uite, ti-am raspuns la provocare. Fugi si vezi pe blogul meu. Am raspuns in stilul meu, normal :)) Multumesc pentru leapsa, mi-a placut tare. A fost o surpriza. Nu am mai fost de mult pe blog, din diferite motive, si acum cand am intrat in sfarsit mi-a placut sa vad ca nu m-a uitat lumea pe aici :))
    Dar tu nu zici? Pe cat ti-ai vinde amintirile?

  3. Eu mi-as vine amintirile pentru a-mi cumpara inapoi copilaria. Da, asta as face. Deci amintirile mele valoreaza cat o copilarie de om.

  4. Şi mie mi-ar plăcea să scriu mai des cu diacritice, dar având în vedere că postez de la muncă, e mai dificil. Eu lucrez cu tastatura în limba germană şi în cel mai bun caz în limba engleză.

  5. cineva

    Dacă cineva mi-ar oferi o sumă de bani, l-aş refuza.

    Amintirile nu au preţ. Aş vrea să scap de ele gratis… deci nu le-aş vinde, poate le-aş scrie eu…. dar nu cred că am puterea.

  6. cineva

    Cine şi-ar dori să vadă?
    Şi poate ar ieşi prea ciudat… Ca stăpânul/stăpâna…
    Cine ar avea puterea să pătrundă in adevărata poveste?

    Cine… ar îndrăzni? Would you?

Lasă un răspuns

