Prostul daca nu-i fudul…

Standard

Nu-i prost destul.

Cand simt nevoia eu ies seara la alergat. Nu sunt practicant al celebrului sport „jogging” nu am echipament de jogging asa ca eu doar alerg. Aseara mergand spre terenul de zgura trec prin fata unei discoteci(sau club, ce-o fi) pe unde doua fete bine aranjate in echipament complet, faceau jogging. Nu mai spun ca aceasta discoteca e in buricul targului. Cam la intersectia a doua artere destul de circulate.

Interesant sa alergi pardon, sa faci jogging pe marginea strazii, in fata clubului, unde sa te admire lumea pentru suncile formele apetisante. Ce daca stai intr-un oras la poalele muntelui si unde, culmea, ai o arena amenajata chiar la marinea padurii, tot pe bulevard e mai bine sa faci miscare.

Intr-un fel, ce faceau fetele astea e filosofie curata. Pai daca un copac cade in padure si nu il aude nimeni, el a cazut? La fel si cu joghingu, daca fugi ca proasta sa slabesti si nu te vede nimeni, nu are farmec. Asa mai bine bati pas de defilare in fata libidinosilor de la disco, sa vada lumea ca esti sportiva. Ca esti imbracata in egari verzi si pantaloni scurti peste, nu se supara nimeni sau ca alergi 100 de metrii in 2-3 ore… Cred ca e un trend nou, parada modei in viteza, ce-i drept mai repede sari in ochi daca esti imbracata ca un travestit din Rio de Janeiro.

Mens sano in alta parte ca la voi sigur nu!

5 gânduri despre &8222;Prostul daca nu-i fudul…&8221;

  1. ecsilia

    e prea ciudat oricum unde se ajunge in lumea asta. si unde e impins conceptul de frumusete. acum fetele se bazeaza pe fonduri de ten, tone de fard, solar si alte chestii de genul asta. eu pur si simplu nu pot. ma depasesc conceptele noi create. se duce de rapa lumea cu fiecare generatie nou aparuta. din ce in ce mai putine persoane sunt interesate de mentalitate.

  2. Iti vine sa te duci cast vezi cu ochii. Nimic nu se mai intampla pentru ca trebuie sa se intample. Nu! Totul se face numai dupa ce s-au asigurat ca e cineva sa-i vada. Mda…

  3. :)) imi place opinia ta.
    si eu fac jogging, dar de obicei la 6 dimineata si dupa 10 seara. cand e mai pustiu. nu ca sa nu ma vada lumea, ci pentru ca sa alergi singura pe alei pustii e foarte reconfortant. stii cum e ziua dupa asta? pfuai! sunt ca o floricica! sau cum dormi noaptea? visezi numai frumos. cel putin, asa mi se intampla mie. ma scapa de energii negative. mai alternez joggingul cu plimbari aiurea pe strazi, tot dupa 10 seara. imi place cand nu functioneaza iluminatul public. ca am impresia ca nu exista nimic in jur. ca si cum as pluti in intuneric…si atunci se vad si stelele mai clar. da, stiu…nu mi-e frica? nu mi-e… daca nu ti-e frica, nu atragi nici intamplari negative, cred eu.

Lasă un răspuns

